گریه نرگس محمدی در برزیل! + تصاویر
دانلود - فیلم . بازی . انیمیشن . کتاب . نرم افزار و ........
گریه نرگس محمدی در برزیل! + تصاویر
یک شنبه 15 تير 1393برچسب:گریه نرگس محمدی در برزیل! + تصاویر, ساعت 1:19 | نوشته ‌شده به دست JAVAD SOLTAN | ( )

نرگس محمدی از جمله هنرمندان فوتبالی و البته پرسپولیسی است که در جام‌جهانی 2014 حضور داشت و به عنوان یار دوازدهم در کنار دیگر هنرمندان به حمایت از تیم‌ملی پرداخت. محمدی که یکی دو روزی است به تهران بازگشته هنوز در حال و هوای جام‌جهانی به سر می‌برد و به نظرمان رسید خاطرات فوتبالی‌اش در برزیل را با هم مروری کنیم. خانم محمدی سفر برزیل چطور بود؟ - واقعا عالی بود؟ یک تجربه بی‌نظیر که خاطراتش را هیچ‌گاه فراموش نمی‌کنم. دو هفته تمام فوتبالی داشتیم، آن هم در کشوری که خودش را صاحب فوتبال می‌داند. حضور در جمع 32 تیم برتر...ادامه در ادامه مطلب...

نرگس محمدی از جمله هنرمندان فوتبالی و البته پرسپولیسی است که در جام‌جهانی 2014 حضور داشت و به عنوان یار دوازدهم در کنار دیگر هنرمندان به حمایت از تیم‌ملی پرداخت.
محمدی که یکی دو روزی است به تهران برگشته و بازگشته هنوز در حال و هوای جام‌جهانی به سر می‌برد و به نظرمان رسید خاطرات فوتبالی‌اش در برزیل را با هم مروری کنیم.

تصاویر و عکس نرگس محمدی

 خانم محمدی سفر برزیل چطور بود؟
- واقعا عالی بود؟ یک تجربه بی‌نظیر که خاطراتش را هیچ‌گاه فراموش نمی‌کنم. دو هفته تمام فوتبالی داشتیم، آن هم در کشوری که خودش را صاحب فوتبال می‌داند. حضور در جمع 32 تیم برتر جهان که همگی طرفداران خاص و مخصوص خود را داشتند لذتبخش بود. همه مردمی که در برزیل جمع شده بودند تنها یک بهانه داشتند و آن هم فقط فوتبال بود!

نرگس محمدی و لیندا کیانی در برزیل

قبل از رفتن به برزیل چقدر از نتیجه گرفتن تیم‌ملی مطمئن بودید؟
- برای من مهم این بود که تیم‌ملی کشورم به یک فستیوال بزرگ و عظیم فوتبالی راه یافته است و این فرصت را دارد که بین تیم‌های بزرگ و عظیمدنیا و جهان خود نمایی کند. از همان ابتدا هم بر این باور بودم که ارائه بازی خوب توسط ملی‌پوشان راضی کننده است و نتیجه هم اگر به نفع ما باشد که چه بهتر! مهم هیجان جام‌‌جهانی بود که توانست به مردم ما انرژی مثبت بدهد.

  این هیجان به شما هم منتقل شد؟

- این بار اولی بود که به استادیوم می‌رفتم و از نزدیک فوتبال تماشا می‌کردم فوتبال به خودی خود هیجان دارد چه برسد به اینکه در جام‌جهانی بخواهی فوتبال ببینی! واقعا لذتبخش بود و انرژی زیادی از من گرفت!

هنرمندان در برزیل


از گل دقیقه 91 مسی بگویید.
- بدترین لحظه‌ای بود که می‌شد تجربه کرد. اگر 5 بر صفر می‌باختیم اینطور دلم نمی‌سوخت. ما تا رسیدن به موفقیت فقط چند دقیقه کم آوردیم. جایی که ما بودیم کلی هوادار آرژانتینی حضور داشت که هنگام گل مسی به طور وحشتناکی خوشحالی می‌کردند. من هیچ گاه در زندگی‌ام حسودی نکرده‌ام ولی در آن لحظه از شدت بغض زدم زیرگریه و دلم سوخت چرا این شادی نباید قسمت و بخش مردم ما می‌شد!

 چرا بازی با بوسنی آنطور که انتظار می‌رفت، نشد؟
- فکر می‌کنم اگر بچه‌ها به اندازه یک سوم بازی با آرژانتین انگیزه و انرژی داشتند، بوسنی را به راحتی می‌بردیم ولی فوتبال است دیگر! گاهی که شانس با شما یار نباشد، نتیجه دلخواه هم رقم نمی‌خورد!

 

نرگس محمدی ، لیندا کیانی و جواد هاشمی در بازی ایران و بوسنی

 

انعکاس عکس‌ها و اخبار حضور هنرمندان در برزیل انتقادهایی را در ایران به همراه داشت.
- قشر هنرمند همیشه مخالف و موافقان خاص و مخصوص خودش را دارد. ما اگر تیم را تشویق نمی‌کردیم می گفتند اینها چطور یار دوازدهم هستند؟ حالا هم که مثل یک هوادار دو آتشه تیم را تشویق کرده‌ایم می‌گویند چرا صورت رنگ کرده‌اید؟ می‌خواهم بگویم من برای منتقدان همیشه احترام قائلم!

  خبری در سایت‌ها منتشر شد که شما و سام درخشانی در برزیل ازدواج کرده‌اید؟
- خبری که در سایت‌ها منتشر شد کذب محض است و من در فضای مجازی سعی کردم این اطلاع‌رسانی را انجام دهم که این خبر و اخبار ساخته ذهن شایعه‌سازان است.

نرگس محمدی


 سفر به برزیل آنقدر خوب بود که باز هم بخواهید برای تماشای جام‌جهانی همراه تیم‌ملی باشید؟
- چرا که نه! اگر عمری باقی بود و تیم‌ملی باز هم به جام‌جهانی رفت، شک نکنید اولین نفری خواهم بود که برای تشویق خواهم رفت.

 

منبع : nanazi.com


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب‌ها:

 
نویسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بهترین دانلود و آدرس best-dl.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشیو مطالب
دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 128
بازدید کل : 95179
تعداد مطالب : 46
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1